perjantai 25. lokakuuta 2013

Kokkolan kuvat!

Olin jo melkein unohtanut koko kuvat, mutta vihdoin ja viimein ne saapuivat!
Kuvat ovat parempia mitä odotin, mutta olisin silti toivonut itseltäni vähän enemmän. Tässä nyt kuitenki sit jotain mitä siellä Kokkolassa tuli kuvattua. Tarkoitus oli kuvata katalogi- ja editorial-tyylisiä kuvia.








Kuvat © Henri Sikkilä
Meikki/hiukset Riikka Saari

Ens perjantaina ois tiedossa taas kuvailua, ku yks harrastelijakuvaaja on tulossa tänne Ilmajoelle!! Toivottavasti saatais aikaan jotain tosi kivaa, ja jotain vähän erilaisempaa mitä toi mun portfolio nyt jo sisältää.

5 kommenttia:

  1. Vautsi! Vähä hienoja photoja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mun lemppari on tuo missä raotat noita verhoja! :)

      Poista
    2. kiitos <3 okei, mä tykkään ite noista kolmesta ekasta ;D

      Poista
  2. ooppas tuimana ;D Mutta hienoja ! <3 Mun lempparit on kolme vipaa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, oon ihan unohtanu vastata! mut voi kiitos :)

      Poista