perjantai 18. lokakuuta 2013

Thinking..


Eilen aamulla herättiin aikasin ja mentiin Zaidan kyydillä Zurichiin. Syötiin siellä niin herkullinen aamupala ihanan tunnelmallisessa kahvilassa, ja kierreltiin kaupungilla. Lento lähti klo 19:10 ja ku oltiin niin myöhään Helsingissä, et jäätiin sinne vielä yöksi.

Nyt vähän ajatuksia ja avautumista: Käytiin myöskin yhden mallitoimiston tyyppejä tapaamassa. Muuten meni ihan ok kai, mut oon liian lyhyt (172cm) JA mun lantion leveys oli 92cm farkkujen kans, joten noin 91cm. Ja tiiättekö miten lantion ympärysmitta mitataan? No mä voin kertoo: perseen leveimmästä kohdasta. Ja arvaatteko mitä tää herra sano mulle sitte lopuksi, ku se oli ottanu mun mitat? Voin kertoo senkin: mulla on liian levee lantio. (seriously?!) Okei, tiesin, et se sais olla max. 90cm, ja viimeks ku oon mitannu niin se oli 89cm.

Oon viime aikoina treenannu vähän siinä mielessä, et saisin lisää lihasmassaa. Voi olla, et ne 2cm mitä lantion leveyteen on tullu lisää viime mittauskerrasta, on just sitä lihasta (tai sitä juustoa mitä oon ny viikon syöny, hehe). Toi käynti tuola mallitoimistolla herätti kyllä ajatuksia. Pitäiskö silti haaveilla kansainvälisistä mallin töistä, vai haaveilla kenties vakavasti jostain muusta? Hyvin todennäköistä, et alan haaveilla jostain ihan muusta. Tuntuu niin tyhmältä, et pitäsi  laihduttaa.. Herätkää ny oikeesti. Miks ei mallimarkkinoillakin voitais alkaa suosimaan ennemmin urheilullisia vartaloita, ku se nyt on kerran muutenkin muodissa! 


Zurichissä oli ihanan lämmin eilen, ennen ku lähdettiin!

Nyt Tampereelle juhlimaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti