tiistai 27. toukokuuta 2014

Monaco GP after party


Ainut julkkis kenen kans pääsin yhteiskuvaan, oli Niko Kivelä! Se oli kyllä aika koominen hetki, ku sen näin, ku tuijotettiin toisiamme vaikka kuinka kauan silmiin ihan vastakkain, ja sit se hajos ja käänty pois ja vasta sit mä muistin, kuka se on. 












Sunnuntaina kisan jälkeen mentiin valmistautumaan illan bileisiin, ja tietenki parhaimmat bileet oli tuola radalla.

Vähä eri meiningillä ne sielä kaato mun drinkkeihin viinaa, ku ekassa bacardi-colassa oli puolet bacardia ja puolet kokista! Kalliita juomiahan sielä kaikki oli, mitään juomaa en ostanu mikä ois maksanu alle 10€. Vodka-redbull-sekoituski makso yhessä paikassa13€, auts.Olutta sai kuitenki vitosella yhestä baarista, mut sepä ei mua paljoa lohduttanu.

Illan kohokohta oli tuola yhessä baarissa, missä olutki makso kympin. Mentiin baaritiskille ja sen tiskin toisessa päässä oli yks vanha mies aivan kaatokännissä. Sit se alko mulle huuteleen ja huitoon sieltä jotain, ja nousi ja oli lähössä tuleen meitä kohti. Baarimikko huomas tilanteen, ja huikkas kahdelle portsarille, niin samas ne kaks körilästä oli heittääs sitä tyyppiä pihalle! Vähän taisin olla ehkä otettu ;)

Loppuillasta oli jo aika kova meno ja sit mä olinki yhteiskuvissa kaikkien kans.. Toi DJ näytti vähä Sebastian Vetteliltä, et otin siitä noin miljoona kuvaa, ja sit yks baarimikko kysy multa, et haluunks ottaa sen kans kuvan, haha, "oh yes!".

Jäätävän hyvät bileet oli, siitä muistuttaa jäätävän iso rakko toisessa jalassa, mut menisin uudestaan vaikka joka vuosi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti